dimecres, 31 d’octubre del 2012

Núria opina. LO IMPOSIBLE

Aquesta és una pel·lícula que parla  d'un mal rotllo- el tsunami- amb un bon rotllo, una família que s'estimen i uns pares que eduquen els seus fills amb valors que perduren més enllà d'allò material i que no són religiosos, sinó humanistes i universals. Ho he de reconèixer que aquestes són les històries que m'agraden perquè em reconec amb els meus iguals en allò que m'agrada d'ells i que a mi també m'agradaria ser i compartir.

Des del punt de vista cinematogràfic, la història està explicada amb una credibilitat tan impactant que podries passar-te tota la pel·lícula plorant a excepció dels deu primers minuts ensucrats, que s'emporta el tsunami amb una virulència brutal i amb un tres i no res.

 Pel·lícula que utilitza el tsunami com a excusa per explicar-te una història, que va succeir, amb uns resultats gairebé impossibles, però que és certa perquè tots els membres d'aquella família amb diferents edats i condicions, se'n van sortir, cosa que em fa sentir doblement bé, la satisfacció de veure una bona pel·lícula i que la història que t'explica sigui veritat i s'acabi bé.

Film molt edificant des de tots els punts de vista i que et planteja moltes preguntes sobre la vida, el seu sentit i la lluita per afrontar-la amb amor i dignitat al marge de la nacionalitat- que com diu el seu director, se l'emporta el tsunami-, i de la condició social. També, diu Bayona en una entrevista que, els cínics s'abstinguin d'anar-la a veure.

Perdoneu que us digui, però el millor cinema del món que jo conec, en aquests moments, s'està fent aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada