dimecres, 18 d’abril del 2012

Martina opina, REC 3 : GÉNESIS

Darrerament hem vist vàries produccions d'aquí, de casa, i la veritat és que estic gratament sorpresa en termes de qualitat i fins i tot de quantitat. En aquesta última pel·lícula d'aquesta sèrie, he necessitat dues ungles que he anat rosegant fins acabar-ne el blanc, per poder suportar la tensió generada.


He de dir que he entrat a la sala de cine sense masses expectatives, fins i tot un tant decebuda per Rec 2 i el seu desenllaç, des del meu punt de vista, poc elaborat i precipitat. En aquesta però, he sortit ben esgotada després de tanta tensió..., m'imagino pels amants del gènere que això no ho podran entendre, però jo crec sense cap mena de  dubte que aquest símptomes són un bon senyal.


Ara, des de la distància analitzo els detalls i em sembla un film de terror, no només ben sanguinari i portat fins a l'extrem, sinó molt equilibrat i decent. No ensenyen més violència de la necessària i la incertesa crea un ambient de frenesí fins el final, quan s'acaba el film, en el moment idoni i deixant la porta oberta a la possible continuïtat de la sèrie. Per mi és una bona pel·lícula de por i sobretot i tenint en compte que, sovint aquest gènere és bastant pobre.


Avui hem comptat amb l'acompanyament de l'Ani, amiga madrilenya i viatgera de mena. és per això que m'he fet conscient a partir de la captació o no, de petits detalls d'humor català d'allò més sarcàstics i àcids, que la cultura és local. M'explico...,és molt enriquidor poder conèixer el cine, la música, la literatura...etc. de tot el món, però penso que en moltes coses ens en perdem detalls que són fruit del context i que poden comportar no entendre'n el cent per cent dels elements que conformen una obra artística.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada