divendres, 19 de desembre del 2014

MAGIC IN THE MOONLIGHT. Director, Woody Allen

USA, 2014
97 minuts.


El director Woody Allen...pensant ?


 
SINOPSI

Stanley (Colin Firth) és un mag. Un amic seu, li sol·licita els seus serveis perquè vagi a la Costa Blava per desemmascarar a Sohpie (Emma Stone), una mèdium que s'està fent d'or, amb l'alta societat de la zona, endevinant el seu futur o fent-los parlar amb els seus morts. Ell és famós per haver mostrat la fal·làcia de molts mèdiums. Hi va, i com era d'esperar, aquest encontre canvia considerablement els seus plans.




NÚRIA opina
M'he divertit molt amb aquesta pel·lícula, on he recuperat el gust pels diàlegs ocurrents, distesos, irònics i intel·ligents... que sempre m'han fet riure, d'en Woody Allen.
No és una gran pel·lícula, però és una pel·lícula que està ben feta, té una fotografia esplèndida, una planificació impecable, una ambientació en els anys vint molt acurada, i un repartiment, pel meu gust, ben trobat.
Divertiment més que res. Però també si hom vol, i si no no cal, sobre la paradoxa de l'amor, enfront de la raó, entre la legitimitat i igualtat, entre allò que fa un il·lusionista i una mèdium...,tot plegat ens porten al mateix lloc...o potser no?
Potser si aneu a veure aquesta pel·lícula que, us recomano, sereu més exigents i no sortireu tan satisfets com jo, però espero que no digueu: “no pagava la pena” i gaudiu d'aquesta comèdia lleugera i divertida.


MARTINA opina
Una comèdia senzilla, previsible i amb moments fantàstics, on el gran Woody Allen es mostra en bona forma.
No tinc gaire cosa a comentar, ja que, no espero sorpreses d'aquest autor qui m'encanta i adoro profundament.
Reconec que, és una cita anual que anhelo i m'il·lusiona cada any. Tot i així, he de dir potser, pel què fa a aquesta pel·lícula i el seu protagonista principal, no m'ha seduït. Més aviat m'ha semblat un personatge més “pijo” i pedant que sarcàstic o genial. Això és tot el que critico. És a dir que, l'actor Colín First no m'ha encantat actuant, ni m'ha convençut el seu paper.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada