diumenge, 15 de novembre del 2015

GHOST IN THE SHELL. Director, Kazuchika Kise

Nacionalitat, Japó 2014-2015.
Manga.
Duració, 55 minuts.

Kazuchika Kise, el director.
NÚRIA opina.
Sincerament, a mi, d'aquesta pel·lícula no m'ha interessat ni l'estètica, ni la temàtica, ni res... més aviat m'he avorrit.

MARTINA opina.

Per sortir una mica de la dinàmica que portem darrerament, d’anar a veure propostes cinematogràfiques força convencionals i no arriscar-nos massa, li vaig proposar a la Núria de veure una sessió del festival de cinema de la Casa Àsia que estan fent als cinemes Girona. Vam veure Ghost in the Shell del director Kazuchika Kise
Val a dir que confiada, vaig dedicar només ¾ de minut en tenir alguna referència del que ens oferien per aquella nit i que, potser hauria estat bé com a mínim saber que veuríem Manga, que era una pel·lícula que formava part d’una sèrie i que es tracta d’una historia futurista on la humanitat ha dissenyat uns cibercervells que permeten que els individus puguin connectar-se telemàticament.
La veritat és que, ja que hi érem, vaig esforçar-me per intentar entendre quelcom o mínimament, captar l’essència de la història. Però, vaig passar-me gairebé tota la pel·lícula donant-li voltes a quin tipus de públic li podria agradar aquell gènere. Potser perquè és un estil amb el qual no connecto, que trobo massa pretensiós, estèticament vulgar I/o “hortera”, quasi fetitxista i a més que, m’avorreix per ser exageradament violent.
En definitiva va ser una nova experiència on no tinc massa a dir, ja que ni vaig entrar en la trama ni em va saber despertar les ganes d'indagar a posteriori. Si més no, ser que va servir per entendre que, definitivament el Manga no és fruit de la meva devoció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada