dilluns, 16 de juliol del 2012

Martina opina, MIENTRAS DUERMES

Confesso que sovint em trobo amb que no em fa cap gràcia que em remoguin les entranyes. Crec que la duresa d'aquest "thriller” ho ha aconseguit i un cop més ha acabat la pel·lícula i m'he hagut d'autoqüestionar.

La moral que jo li he trobat a aquesta història, té a veure amb la manera en que el ser humà es relaciona amb la resta de la societat. Els personatges, la historia i la dimensió de la catàstrofe que comporten els extrems, entre la infelicitat i la felicitat dels dos personatges que protagonitzen aquesta obra, fan que el ritme pausat d'aquest genere cinematogràfic augmenti fins a portar-nos a un situació d'escenificació de la violència extrema.

Quan parlo de violència no em refereixo a la violència explícita però si a aquell tipus d'agressió a àmbits molt profunds de la intimitat: l'espai propi, el son...

Crec que a mi sovint no m'agraden els missatges de qüestionament del ser, perquè em pot ofendre, o simplement perquè pots no estar d'acord en com es tracta una tema. Però si que crec que, aquesta pel·lícula té forca coses que m'agraden ,com estan escenificades i si més no com tracta els estereotips de persones.

Jo no sé si a la resta del món li passa, però el que a mi em costa del Thriller, és que m'ofen que els artistes els passi pel cap històries tan recargolades. Declaro que segurament és entrar a la sala preparat per entendre què has escollit i deixar-se inundar d'aquesta voluntat provocativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada