dilluns, 22 de juny del 2026

MICHAEL. Director, Antoine Fuqua

TANT LUXÓS COM BUIT(...)LA PEL·LÍCULA PREN LA PITJOR DECISIÓ POSSIBLE, ESFORÇAR-SE PER QUEDAR BÉ I NO OFENDRE A NINGÚ.
Dit per Yago García a Cinemania, digital.
DE VERITAT QUE ALGÚ VA PENSAR QUE TINDRÍEM UNA VISIÓ HONESTA DE MICHAEL JACKSON PER PART DE LA SEVA FAMÍLIA.
Escrit per Mónica Castillo a A.V.Club, digital

Direcció, Antoine Fuqua

EUA, 2026
Duració, 127 minuts.

SINOPSI

Biografia parcial, sobre el cantant i ballarí Michael Jackson. Abarca la seva participació des dels sis anys, als anys 60, al grup familiar Jackson 5, fins el tour
final Bad World Tour, en la dècada de 1980.
El director, Antoine Fuqua
NÚRIA opina
Aquest film publicita i blanqueja un personatge del món de la música pop, no sé sí fosc o si més no, misteriós.
Sense aquesta faceta, segurament que el film seria una altra cosa, però és difícil esperar més per un film, fet per encàrrec de la família.
Fins i tot des del punt de vista estètic, podia haver estat més treballada, ja que, de mitjans no els hi faltaven. Tot plegat una mica barroer, per un film que el seu objectiu estava molt clar i no s'havia de disculpar per res.
Sigui allò que sigui, ho vaig passar bé veient-lo en el marc immillorable del Phenomena, per un film espectacle.

MARTINA opina

De casualitat hem pogut veure aquesta proposta al Phenomena, després d'una reforma que l'ha mantingut tancat massa temps, només puc dir que és un goig poder disposar d'aquesta sala prop de casa. Tota pel·lícula agafa una dimensió espacial, és impossible que l'experiència cinematogràfica sigui ingrata.
Pel que fa al film crec que sap perfectament on vol anar, explica la llum d'una estrella que forma part d'un moment, ensenyant com va conviure amb la fascinació dels altres pel seu personatge. No amaga que es pot parlar d'altres coses, que en tot cas no ho fa en aquesta obra biogràfica.
Confesso que n'he gaudit, tot i que soc conscient que amb perjudicis, el seu talent diria que és indiscutible. Crec, però que a efectes gràfics hi ha massa imatge feta, vull dir que l'estètica és un xic sintètica pel meu gust.

Altres informacions: 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada