diumenge, 6 de gener del 2013

Martina opina, THE MASTER

   Em sorprèn que una pel·lícula tan ben catalogada en veu del crítics sigui tan previsible, insípida i poc suggeridora. 


   M'explicaré, en certa manera crec que, hi han varis elements que em duen a fer un encapçalament tan contundent i procuraré exposar-los breument. En primer lloc, em frustra pensar que perquè dos bons actors apareixien a qualsevol repartiment, no s'hagi de qüestionar el que fan, ja que sincerament crec que en aquesta ocasió compareixen sobreactuant i fent una mala feina, no són personatges creïbles.

   Sobretot,  allò que més diria que em desagrada és, com un pot fer una “americanada” tractant un tema sense aportar res de nou. Es a dir, si allò que pretén aquesta història és explicar com la religió captiva als més dèbils,  per demostrar com la comunitat i la família, versió extensa, pot protegir-los,  molt bé, però això, ja ho ha demostrat la pròpia història i opino que aquesta és la raó per la qual avui en dia, molta gent no alimenta la seva espiritualitat en segons quins nuclis religiosos. 

   Per acabar, que a mi personalment, m'ha semblat un estupidesa de producció i reconec que en certa mesura m'han molestat els aires de supèrbia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada