dissabte, 4 de maig del 2013

Núria opina. AYER NO TERMINA NUNCA


M'agrada la Coixet, perquè és dona, perquè no és guapa, perquè no és prima, perquè fa el què vol, perquè passa de totes les crítiques i tots els sectarismes, catalans i espanyols, però per sobre de tot, perquè sap com explicar històries i sap com fer cine i això..., ho fa molt bé.
Amb aquesta declaració d'intencions, queda clar que allò que diré de la pel·lícula serà bo. Doncs sí, així serà.
Les històries d'amor m'agradaven molt quan era adolescent i jova..., després, les més ensucrades m'enfarfegaven i em van deixar d'agradar i després..., va arribar la Coixet amb unes històries d'amor que superen l'espai, el temps, Històries d'amor que no són gens carrinclones i estan carregades de tendresa i autenticitat..., i arriba al súmmum, amb aquesta última, història minimalista i austera, carregada de passió i bellesa. Amb una actuació de la Candela Peña magistral i correcta d'en Javier Camara.
Gràcies Coixet, per ser tan bona directora i oferir-nos pel·lícules tan bones com aquesta. Continua amb la mateixa línia i seré la teva fan fins que em mori d'amor per la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada