dissabte, 11 de gener del 2014

Martina opina. NYMPHOMANIAC

Aquesta pel·lícula dirigida pel controvertit autor de culte Lars Von Trier ens situa en una realitat freda, dramàtica i de difícil digestió d’una dona amb el sexe.
Al meu entendre es tracta d’un treball artístic, ja que aquesta obra constituïda per dos volums, ha tingut una fase prèvia a l’estrena. En aquesta i suposo que amb la intenció d’anar creant espectatives, s’han posat a la xarxa capítols de parts d’aquesta, i ha engegat un diàleg entorn a la seva temàtica.
Personalment m’ha semblat una drama, sensible i caracteritzat pel seu afany de ser conflictiu, potser perquè a mi personalment m’ha creat ganes de veure’n la segona part i m’ha remogut les entranyes, en quan a, qüestionar-me quin valor té el sexe en la societat actual.
No obstant, m’ha semblar un xic lenta i comparteixo l’opinió d’alguns que, diuen que no els ha impactat més enllà del que pugui suscitar la pròpia historia, d’un personatge amb rerefons obscur. Un seguit de vivències d’una dona que, narren la fredor de la seva relació amb el sexe.

1 comentari:

  1. Jo també ho he sentit, això que és una pel·li que no va més enllà de la pròpia història. Malgrat tot, suposo que per això hi ha tanta gent que l'ha anat a veure, esperant ves a saber què. Jo hi aniré, tampoc no sé que podré treure'n, però de moment, l'espero amb ganes. Gràcies pel comentari, Martina.

    ResponElimina