dissabte, 9 de novembre del 2013

Martina opina. ONLY GOD FORGIVES. Solo Dios perdona



Al meu entendre Nicolas Winding Refn és un director jove, atrevit i d’aquests que cal seguir de prop, ja que, té un talent especial tant en qüestions estètiques com en l’estil argumental. Les seves pel·lícules, sigui com sigui, no deixen indiferent.


Reconec però que, em crea una contradicció trobar bonic un argument extremadament violent, obscur, cruel... i molt cruent. Tanmateix, em provoca rebuig que el públic gaudeixi d’escenes plenes de rancúnia i amb personatges deshumanitzats. L’estètica acurada, delicada i fina però, t’hipnotitza i se t'enduu a un món paral·lel a la pròpia narració.

A més a més, a mi m’agrada molt la bellesa no pastosa del seu protagonista , Ryan Goslin, que concilia molt bé, amb la mescla cultural entre els personatges mafiosos i fugitius de faccions occidentals i un context tacat de delinqüència i amb sabor oriental.

Potser Drive, la seva pel·lícula anterior, no em va agradar per la seva banalització de la violència, però he d’acceptar que, l’amargor que em va quedar després m’ha enganxat, ja que, en estrenar aquesta nova obra he sigut la primera en voler-la anar a veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada