dimarts, 7 de febrer del 2012

Martina opina,ARRUGAS

M'agrada que aquesta pel·lícula parli d'una temàtica tan inevitable com el fer-se vell ,fent-ne una poesia i  un reclam a la vida i els seus atributs. És una narració dolça, entendridora i que permet a l'espectador tenir una visió completa i diversa de les diferents maneres de fer-se gran, de desmillorar i de ser més saberut que les generacions anteriors.

També n'aprecio els personatges; carismàtics i simpàtics que s'han guanyat el meu cor a mesura que han anat evolucionant

L'animació és un genere que no agrada a tothom, però que a mi em sembla un recurs artístic genial tot i que des del meu punt de vista en aquesta ocasió li falta un toc de màgia. Potser una mica més treballat tot el conjunt estètic, de colors vius, de dissenys senzills i ben fets m'haguessin fet pensar que aquesta és una pel·lícula molt recomanable.

No vull ser més critica del necessari però tot comentant aquesta obra amb la meva companya de cine em preguntava si és quelcom espanyol això de tenir una bona idea, però no acabar-la de fer del tot bé...M'agrada tot plegat però no li posaria més que un sis, perquè la trobo bé i prou. Potser és cosa meva i hauríem d'aprendre a apreciar que les coses ben fetes són les que valen i de vegades no és més que pur vici exigir-ne més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada